söndag 6 september 2009

Sweet Sunday

Jag hade rätt om gårdagen, jag gjorde verkligen inget vettigt på hela dagen. Drack kaffe, käkade ipren och låg i soffan. Men såna dagar är rätt sköna de med. På kvällen sen blev det Australia på stoooora tv:n. Bio hemma är riktigt lyxigt.

Idag däremot har vi varit desto duktigare. Tvättat och städat för glatta livet och snart kommer lillasyster på besök med min lilla favvo-bebis. Som jag har längtat efter det där lilla trollet, vi ska nog hinna mysa en hel del. Vilken bra dag det blev!

2 kommentarer:

Life of Pernilla sa...

Åh, vad skönt att ni äntligen kan använda den där igen. =) Biokänsla är underbart.
Hoppas vi får komma och se hur ni har det snart.
Kram

Nilla nill@hotmail.se sa...

P2: Jag hade väl lätt kunnat klara mig utan den där, men nu när den är uppe så är det klart att det är lite kul =)
Kom när ni vill! Kram