torsdag 24 september 2009

Where Did I Go Wrong?

Jag mår inte så bra. Jag har ångest, sån ångest som gör en fullständigt utmattad, sån ångest som får en att vilja kräkas. Jag gömmer mig i badrummet och gråter när ingen ser. Egentligen vill jag inte att någon ska veta och jag orkar inte prata om det, men det är svårt att dölja och ännu svårare att låtsas som ingenting. Jag gillar inte när folk säger A och inte B, men just nu skulle det vara orättvist mot precis alla att berätta detaljerna här. Jag mår bara inte så bra.

12 kommentarer:

Life of Pernilla sa...

I know the feeling. Det är höst. Vi får skylla på det. =) Puss

Anonym sa...

Men vännen! Hör av dig om du vill prata! Kram kusin Hanna

Anonym sa...

<3

Nilla nill@hotmail.se sa...

P2: Önskar jag kunde skylla på hösten =(
Kusin: Jag hör av mig snart, tack vännen. Kram
A: Min fina A, jag kommer behöva dig i helgen.

Anonym sa...

Men hjärtat tänker på dig.... Om du orkar o vill träffas i helgen så ring! Tycker om dig.... Puss /Sandra

Nilla nill@hotmail.se sa...

Sandra: Tack vännen, ja jag hör av mig i så fall =) Kram!

Anonym sa...

Jag finns här hela helgen, precis när du vill på dygnet!

PUSS

vargakvinnan sa...

kramar om. och jag finns som öra om du vill prata, när som helst.

Myggan sa...

Honey... I feel u <3
Du vet... Jag sa det förut.

Nilla nill@hotmail.se sa...

Vargen: TACK fina för att du finns där!
Myggan: Jag vet. Tack för att du förstår!

Tesa sa...

men vännen... verkar som vi båda två har det lite jobbigt just nu! och jag säger detsamma till dig.. jag finns alltid här och lyssnar om du behöver prata eller bara vara tyst. älskar dig och saknar er otroligt mycket! kram

Nilla nill@hotmail.se sa...

Tesa: TACK syster! Saknar dig med, kom och hälsa på snart igen! PUSS!