lördag 5 september 2009

Favourite Friday









Idag är jag inte kaxig kan jag säga. Lite ovanligt att vara bakis en lördag, men skönt, då har jag två dagar i soffan framför mig.
Gårdagen blev en riktig höjdare. Först kort dag på jobbet, sen kaffe med tre av mina favvo-tjejer, Lena, Sabina och Kicki. Vi hann med ett par timmars skvaller innan alla gick hem för att göra sig partyklara. På kvällskvisten kom de tillbaka och vi bytte ut kaffet mot rosa bubbel. Efter några timmars pimplande, skrattande, dansande och väldigt mycket oliver i magen styrde vi kosan mot stans klena nattliv. Där var vi tydligen duktiga på att fylla på med alkoholhaltiga drycker, för hemfärden sen blev mycket vinglig. Undrar om den där fullmånen automatiskt innebär att man blir lika full som den? Tror det. Hur som helst en tokrolig kväll där all inneboende ilska byttes ut mot skratt och glädje.

Idag blir det inte många knop i alla fall. Jag längtar redan tills kvällen då man får bädda ner sig i soffan framför den stora filmduken med en påse ostbågar i knät. Ni övriga får styra dansgolvet utan mig i natt.

2 kommentarer:

vargakvinnan sa...

skönt asgarv på mig där. men fint och tack, du är en favorit!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Vargen: Ja det var en galet rolig kväll! Tack detsamma sötis, du är verkligen en favvo ;-)