fredag 18 september 2009

Free Days Are Here


Egentligen borde jag inte sitta här för jag har grus i ögonen, och datorn hjälper inte riktigt. Men jag måste ju läsa ikapp mig lite. Fortfarande hängig men så länge jag inte har feber så kör vi så det ryker. Har hört att det ska fungera att stressa bort förkylningen, kan faktiskt stämma.

Nu är det i alla fall äntligen fredag, lika skönt varje gång. Idag tänker jag inte göra mycket, jag har längtat efter soffan hela veckan. Ska bädda ner mig där under ett tjockt täcke så fort barnen är i säng. Vilar jag ordentligt idag så kanske jag är i bättre form till morgondagens grillfest. Frusna jag får kanske packa med dunjackan för festligheterna hålls utomhus. Annars får väl lite alkohol innanför kavajen värma mig.

Nähä, nu ska jag tydligen läsa piratböcker för mina grabbar. Trevligt fredagsmys då!

Inga kommentarer: