måndag 12 oktober 2009

First Day Of The Week


Slutkörd i huvudet idag, som vanligt när det är måndag. Har jobbat kort dag idag, visst är det skönt att sluta tidigt men desto stressigare blir det att hinna med allt på ett par timmar. Tur för mig att jag har något riktigt bra att se fram emot ikväll, Spa tillsammans med Anna och co. Det ska bli underbart att tillbringa kvällen i badrock, äta god mat och bubbla.

Helgen den har varit fantastisk. I fredags körde vi riktigt familjemys med Tacos, sen framåt kvällen kom Lena och tillsammans låg vi i soffan och dissade Idolerna. Skönt fredagsnöje. I lördags var vi på ett-årskalas för Liam, fick smaskig tårta och dessutom blomma och choklad av Sandras gulliga föräldrar! Snacka om att jag kände mig bortskämd.
Efter kalasandet kom Anna och Oliver över, alla smågrabbar och den stora lekte för fullt och jag och Anna drack rödvin och lagade mat. Sen stannade de kvar och kollade fotbollen med oss, hur mysigt som helst. Inte förrän efter tio gick de hem. Naturligtvis kunde inte jag tacka nej till ett litet danserbjudande efter det så jag hamnade på krogen tillsammans med Lena och Helena. Farligt skoj, precis som vanligt. Tur att jag är produktiv när jag är bakis, för igår lyckades jag städa hela huset och tvätta en massor. Skönt att ha hunnit med lite nyttigt också.

Nu ska vi leta rätt på bikinin och packa en väska, min frusna kropp längtar efter bubbelpoolen.

6 kommentarer:

Life of Pernilla sa...

Låter härligt med spa och bubbelpool. Njut av värmen. =) Kram

Nilla nill@hotmail.se sa...

2an: Det var fantastiskt! Vilken lyx =) Tack! Puss

Anonym sa...

TACK för en helt fantastisk kväll min fina vän=)

Snart igen!

PUSS

Nilla nill@hotmail.se sa...

A: Tack själv mitt hjärta - och för idag också! Me love you =)

vargen sa...

åh, det låter ljuvligt, hoppas det var det!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Vargen: Riktigt ljuvligt var det! Så bra att vi bestämde oss för en repris väldigt snart =)