söndag 29 november 2009

Busy Weekend


Den här helgen har jag verkligen haft häcken full. Det har gått i ett hela tiden känns det som. I fredags var det tjejkväll, idol, rödvin och sedan krogen med Anna, Lena och Camilla. Mycket lyckad kväll var det och jag hade nog kunnat hålla igång ett par timmar till efter att krogen stängde. I lördags var jag och barnen på bio med Sandra och Myggan på dagen, efter det gick vi bara hem och bytte om och sen åkte vi raka vägen upp till mannens bror och fru på lite fika. Efter det fick jag skjuts av N till Söder där det var dags för lillebrors 30-års firande. Väldigt god mat och otroligt trevligt sällskap bjöds det på, jag skrattade så tårarna rann och var tacksam över att jag trotsat min baksmälla och laddat om för ett nytt partaj.

Idag fick vi kliva upp tidigt och bege oss till Torekällberget hela familjen med lillasyster och man för att se storebrors dansuppträdande i tomtedräkt. Knattarna var hur söta som helst när de dansade runt i sina tomteluvor och sjöng. Efter det bjöd vi på varmkorv och sockervadd till de små och sen följde syster och man med hem till oss på några koppar kaffe.

Nu har jag precis städat klart här hemma och fått upp adventsstjärnor och ljusstakar, så nu väntar vi bara in pizzan. Sen blir det söndagsmys resten av kvällen.

Inga kommentarer: