tisdag 24 november 2009

Job 1 - Done!


Min inspiration ligger verkligen på noll just nu, när det gäller hemmet existerar den i allra högsta grad - här fejas det för fullt, men i övrigt är den puts väck. Jag borde och skulle leta födelsedagspresenter och julklappar idag, men som sagt - noll inspiration. Jag brukar vanligtvis tycka att det är himla kul att shoppa, men tydligen inte de senaste dagarna. Jag går mest runt i butikerna och känner mig förvirrad och disträ, slutar med att jag går hem utan att ha köpt något alls. Lutar åt att det blir brottningsmatcher den 23e december alltså. Det verkar vara min grej.

Idag är jag duktigt stel i kroppen efter att ha sovit på soffan i natt. Hemmafixandet har ett pris också, det gick inte att vara i målarlukten där uppe än mindre sova. Jag och mannen fick plocka ihop kuddar och täcken och bädda i vardagsrummet. Kändes som att vi skulle sova borta en natt, haha. Tyvärr lutar det åt ännu en natt där, lukten vill bara inte försvinna hur mycket man än vädrar. Jaja, det blir ju i alla fall lite spänning i vardagen.

Inga kommentarer: