måndag 30 november 2009

November Rain

Jag är sanslöst less på det här skitvädret nu, hela november har varit bedrövligt rakt igenom. Det är till och med så att jag önskar mig lite snö för att slippa det här mörkret (och jag gillar inte snö heller - jag fryser). Jag har försökt mysa till det med tända ljus och filtar men nu är jag ärligt talat less på ljusen också. Jag vill bara få se lite dagsljus igen. Typ nu. Och det kan inga värmeljus i världen ersätta.

Inte gillar jag måndagar heller. De är särskilt otrevliga när man har haft fullt upp en hel helg och ännu mer otrevliga när man dessutom vaknar med huvudvärk (den kan i och för sig vara självförvållad efter tvådagars-festandet, men inte blir det trevligare för det). Nu är den i alla fall snart över och inte bara den, November är snart över - det tackar vi för. Jag gillar inte November heller. Så det så.

Inga kommentarer: