tisdag 17 november 2009

Let's Face The Throw Ups


Mina ögon är alldeles dimmiga av trötthet idag, det blev inte överdrivet med sömn i natt inte. Vid halvtretiden i morse började J kräkas, han började med att spy ner hela sig själv och sängen, efter det gick det bättre och han tog sig till toaletten. Alltså dags för magsjuka igen. Hela min kropp och själ lider verkligen när den kommer. Jag vill inte jag vill inte jag vill inte kräkas. Vi får se om jag och resten av familjen klarar oss. Jag jobbar i alla fall hårt på det tillsammans med en flaska descinfektionsmedel.

Något jobb imorgon blir det i alla fall inte. Mannen har vabat idag och imorgon är det alltså min tur. Egentligen vill jag inte vara hemma överhuvudtaget när det är kräksjuka på gång, helst av allt skulle jag vilja flytta in på hotellet tills eländet är över. Men är man mamma så är man, bara att bita i det sura äpplet. Yeak.

Inga kommentarer: