tisdag 3 november 2009

Good Days


Det här är en väldigt bra dag. Inte nog med att jag slutade väldigt tidigt idag, jag fick dessutom besök på jobbet av min söta lillprins Bus! Att få mysa med honom en stund är ren och skär lycka. Hela jag sken som en sol efter det. Tänk att små barn alltid har en förmåga att plocka fram glädjen i en.

Jag och grabbarna har också hunnit med en hel del mys. Vi har tända ljus överallt och väntar nu på att pajen i ugnen ska bli klar. Sen blir det soffan och en bok för mig, möjligen Housewifes också om jag orkar. Borde krypa i säng rätt tidigt eftersom jag ska upp 6 imorgon bitti, i och för sig kvittar det kanske, jag brukar inte vara pigg vid den tiden på morgonen hur mycket jag än sover.

Resten av veckan ser väldigt bra ut. Slutar tidigt imorgon igen, efterlängtad bio med Sabina på torsdag och sen är det lite festligheter på gång igen på lördag. Härligt att ha lite att se fram emot, dagarna blir så mycket roligare då.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oliver TOK gillar dig=) Ni har något speciellt tror jag..

<3PUSS<3

Nilla nill@hotmail.se sa...

A: Men ååååh sötaste snuttunge! ♥ Ja att jag är kär i honom är ju ingen hemlis ;-) PUSS!