söndag 15 november 2009

Sweet Sunday


Jag har haft en helt fantastisk helg tillsammans med min fina kusin. Vi har ätit gott, druckit vin, shoppat, haft riktiga tjejsnack och gått på långpromenad inpå småtimmarna. Igår tillbringade vi en heldag hos moster och blev bortskämda med kaffe och kakor, underbart god middag, några glas vin och lördagsgodis. Riktigt hög mysfaktor på den här helgen. Det enda som har varit lite trist är min förkylning som plötsligt tog ett nytt grepp om mig igår och gav mig huvudvärk och en galet rinnande näsa. Tur att Hanna var här så humöret ändå var på topp.

Nu är jag dock helt solo här hemma. Hanna har åkt hemåt igen och grabbarna är på hockey. Har lite svårt att bestämma mig för om jag ska läsa en bok, städa och tvätta eller bara ligga på soffan och glo? Hur som helst så ska jag njuta av lugnet och tystnaden. Man får passa på.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ligga på soffan och glo=)
Det är du värd!
Ringer när vi har ätit.

Puss

Nilla nill@hotmail.se sa...

A: det blev soffan, en filt & tv =) sååå skönt!