måndag 9 november 2009

This Weekend


Förutom gårdagens lilla incident så har det faktiskt varit en rätt så bra helg. J var på maskeradparty i lördags och jag och A fick riktig kvalitetstid ihop när vi åkte själva hem till min lillebrors 30-års kalas. Vi tog bussen dit och åkte tåg hem. Kunde inte bli bättre tyckte 6-åringen. Vi blev dessutom bjudna på pajer, sallad, kaffe, kladdkaka, tårta, glass, maränger, chokladsås och strössel, jag kände att jag nästa rullade hem sen. Efter att ha plågat i mig några tuggor middag blev det sen mysig tjejfest hemma hos J-Lo. Där bjöds det på ännu mer godsaker, ost & kex, vindruvor, chips och otäcka shots. Tror nog att jag har gått upp minst ett kilo i helgen, kändes så på jeansen i alla fall. Förutom ett rätt så deprimerande flyttbesked under dagen hade jag en riktigt rolig kväll!

Måste ju bjuda på en bild från i lördags på lillebror, utklädd och utan sår i pannan.

4 kommentarer:

Sofie sa...

usch, den där flytten känns inge kul tycker jag.
Men lillen är världens sötaste pirat :)

Nilla nill@hotmail.se sa...

nej, den känns väldigt jobbig =( alla lämnar. snyft.
visst är han söt mammas lilla jack sparrow! ;-)

Sofie sa...

Alla lämnar, ja. Precis vad jag sa till mamma i telefon mellan snyftningarna.
SÅ glad att jag har dig här, kära syster <3

Nilla nill@hotmail.se sa...

ja, jag förstår att du känner så. men jag lämnar inte! jag finns här, och ställer alltid upp. precis när du vill! vi har i alla fall varandra =)