onsdag 7 januari 2009

Bad Energy


Kämpar lite med den där konstiga energin som dyker upp halvelva på kvällen, lagom till läggdags - tack för den! Hur kommer det sig att den inte kan finnas där på morgonen i stället? Eller åtminstone förmiddag, eller dag? Nähä, inte då. Den kommer alltid sent på kvällen och då är det inte direkt läge för att starta något projekt här hemma eller hitta någon att umgås med. I stället innebär det att det bara kryper i kroppen av rastlöshet och sova blir då stört omöjligt. Önskar att jag kunde spara på den där energin till imorgon bitti i stället, men så fungerar det ju inte. Nattpromenader någon?

2 kommentarer:

Anonym sa...

hm, jag "lider" av samma sak, så är jag barnledig så är jag på när det gäller nattprommisar. jag hoppas du sover gott nu! puss

Nilla nill@hotmail.se sa...

Vargen: Hihi, då tar vi en nattprommis snart när du är childfree! =) NICE!