söndag 25 januari 2009

I Survived The Weekend


Helgens aktiviteter är nu avklarade och jag känner mig faktiskt något piggare än jag hade förväntat mig. Gårdagens barnkalas blev väldigt smidigt då det kom lite mindre barn än vanligtvis, och då både jag och N inte riktigt var i form passade det väldigt bra. Ett tag trodde jag faktiskt inte att jag skulle orka med tjejfesten, men efter ett par glas vin i kroppen var jag plötsligt på topp igen. Och en toppenkväll var precis vad det blev. Mycket skratt, skojiga lekar, dans och dricka inpå småtimmarna. Förvånansvärt att jag inte mår sämre än jag gör idag. Förutom att jag är hes och har ont i halsen så mår jag faktiskt rätt så ok. Vem vet, jag lyckades kanske skrämma iväg de där bacillerna.

Idag har jag både städat lokalen som vi hade festen i igår och haft tjocka släkten här på kalas. Den där lilla 6-åringen är så lycklig så han vet inte vart han ska ta vägen. Han fullkomligt strålar av glädje. Och det är ju det allra viktigaste. Att han har haft en bra helg. Ska strax lägga upp lite bilder här ifrån alla festligheter.

Ikväll blir det i alla fall inga fler aktiviter. Jag längtar redan till soffan och en slö söndagsfilm. Helt enkelt en perfekt avslutning på en hektisk helg.

Inga kommentarer: