onsdag 21 januari 2009

De Där Dagisbacillerna...

... är inte nådiga.
Då fick man vara hemma och vaba idag då. Lillebror har feber och A hostar järnet. Själv är jag inte heller särskilt pigg och skulle ge mycket för några timmars sömn just nu, men nån måste ju krama, trösta och underhålla de två små. Just nu ber jag till högre makter att vi alla ska vara friska och krya till helgen, sorgligt vore det att missa alla festligheter och barnkalas.

I förmiddags fick vi i alla fall trevligt kaffesällskap av Sandra och hennes lilla plutt. Tror bestämt att mina killar behöver en egen liten bebis i sina liv!





6 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske dags för en liten sladdis? ;)

Anonym sa...

Japp, jag bara väntar;-)
Kör på nu!! Killarna skulle ju älska det!
Hoppas vi är friska tills imorgon så vi kan mysa=)

Vi saknar er!!

KRAM

Nilla nill@hotmail.se sa...

Sofie: Haha, jag tror att min kropp har gjort det den orkar på baby-planet, men vi får väl låna din lilla plutt sen? ;-)
A: Ja det skulle de verkligen - tur att de har några små runt omkring sig =)
Hoppas vi är friska allihopa för vi längtar efter torsdagsmys! :-) PUSS

Anonym sa...

Nä du, din kropp orkar mer;-)
Nu ska jag ta och ringa dig!

Kram!

Nilla nill@hotmail.se sa...

A: Haha, det vet jag inte! Ja men himla trevligt när du ringer =) KRAM!

Anonym sa...

åå vad mysigt med kaffedejt, jättefina bilder och ja, det är klart det behövs en bebis till.. :-) stackars, krya på nu! kram på er