måndag 12 januari 2009

Oh Happy Day!


Idag fullkomligt sprudlar jag av energi, vilket är extremt ovanligt när det kommer till mig. Trots att vardagen började igen med buller och bång i morse och nattsömnen har varit minimal, är jag ändå oförskämt pigg och på läskigt bra humör. Underbart helt enkelt. Tänk om alla dagar kunde få vara så här?

Helgen har också varit väldigt bra. I lördags blev vi bjudna på lunch hos Nadja på dagen och sen blev det festligheter på kvällen med Lena och Sabina. Som vanligt har jag alldeles för roligt på krogen nu för tiden. Lite konstigt att jag inte har tröttnat på det efter ett år av partajande? Hur som helst så får man väl passa på medans man har åldern inne. Har en känsla av att det inte alls blir lika roligt om en sisådär tio år. Finns ju en risk för att man kommer känna sig rätt så ensam i sin åldersgrupp då om inte annat.

Ha en underbar måndag friendly ones!

4 kommentarer:

Anonym sa...

men åh så underbart, hoppas det där håller i sig! puss & kram

Nilla nill@hotmail.se sa...

Vargen: Ja det hoppas jag också - länge länge länge! :-)

Tesa sa...

Gud vad skönt att få en energi kick. Skulle jag oxå behöva.. efter att varit sjuk i över en månad och fortfarande inte återhämtat mig trots att jag mår bättre. Är bara trött och sliten sju dagar i veckan.

Nilla nill@hotmail.se sa...

Tesa: Jo.. fast så har nog min vardag sett ut sen jag fick barn :-S Så man får vara tacksam över de där små stunderna av energi ;-) Snart kommer du dock att pigga på dig tror jag, bara du blir ordentligt frisk så! MISS U!