torsdag 1 januari 2009

A New Year Has Come


Då har år 2008 passerat också. Hade tänkt sammanfatta året som gått igår, men det blev alldeles för mycket att skriva. Det största som hände var i alla fall att Runaway Bride äntligen blev gift. Det näst största var att jag lyckades ta mig igenom den fruktade 30-års dagen utan att gräva ner mig (sen att den där 30-års krisen har satt vissa spår på min lever är väl smällar man får ta).

Nu lägger jag i alla fall det röriga, händelserika och känslomässiga 2008 bakom mig. Har en stark känsla av att 2009 kommer att bli ett fantastiskt bra år.

Happy New Year!

4 kommentarer:

Matilda sa...

Runaway Bride? Haha!
Gott nytt år! Hoppas ni hade mysigt i går! Kram

Nilla nill@hotmail.se sa...

Tilda: Mmm... det säger det.

Ja vi hade det underbart mysigt igår! Roliga spel, singstar, vin och god mat! Kunde inte ha varit bättre =) Hoppas ditt nyår var kanon! Gott nytt!

Anonym sa...

åja, 2009 kommer att bli ett toppenår! jag önskar jag finge summera ett år snart där jag både fyller vuxen och får gänga mig. :-D

puss & kram

Nilla nill@hotmail.se sa...

Vargen: Mm, har en känsla av att ditt 2009 också kommer att bli fantastiskt bra!
Och det där med att fylla vuxen var inte så himla kul kan jag meddela... ;-) Njut medans du är ung! Hihi. KRAM!