måndag 5 januari 2009

Freezing


Idag har knattarna fått roligt och välbehövligt leksällskap och jag har fått minst lika välbehövligt kaffesällskap av fina Nadja. Alltid lika uppfriskande med vuxenprat när man har lekt med bilar och drakar i ett par dagar. Dock så är jag lite låg idag. Lite framtidsfunderingar, vardagsbekymmer och jobbångest blandat med min vanliga dos vinterdepp. Skönt att få prata av sig en stund och få lite perspektiv på saker och ting.

En liten runda på stan i den norrländska kylan hann jag också med. Vanligtvis går jag inte ut frivilligt när det är tio minusgrader ute, men nu var jag tvungen att införskaffa en födelsedagspresent och sen hade jag ännu en härlig date med Maria nere på stan. Vi passade på att stoppa i oss lite mat och gjorde lite roliga planer inför framtiden. Så nu längtar jag redan efter nästa gång vi ska ses. Verklighetsflykter är mitt glädjeämne nuförtiden, undrar vad det kan bero på?

4 kommentarer:

Tollan sa...

Måste du aktiveras? Ska köpa koppel så drar jag ut dig på promenaaaad // kram miss uuuu

Nilla nill@hotmail.se sa...

Soulie: Jaaa det måste jag! =) Fast gå i koppel låter inte alls som nån rolig aktivitet... :-S
KRAM!

Anonym sa...

vad ska vi ta oss till finaste vännen min?

Nilla nill@hotmail.se sa...

Nadja: Hmm? Ja du, vi klurar ut något bra över ett glas vin tycker jag! =)