lördag 17 januari 2009

Sleepy Saturday


Så var det helg igen, och fort gick det. Den här veckan har verkligen rusat förbi. Igår kväll fick jag trevligt sällskap av Sara och Frida som jag inte har sett på ett bra tag. Det blev ett glas vin och girltalk inpå småtimmarna, lyxigt värre, och sånt kan man aldrig få för mycket av.

Idag har jag varit på kaffedate med min soulmate och gjort stan lite snabbt. När jag kom hem vid tre-tiden gick musten fullständigt ur mig och jag somnade på soffan en timme. Jag brukar sällan vara så trött att jag somnar dagtid, oavsett vad jag har gjort kvällen innan, men jag känner mig inte alls i form idag. Hoppas verkligen inte att det är sjukdomar på gång nu bara.

Kvällen blir i alla fall väldigt lugn, soffan och en film är nog allt jag orkar med. Om jag nu kan hålla mig vaken ett tag till, för den här tröttheten känner jag inte alls igen.

3 kommentarer:

Life of Pernilla sa...

Vad skönt med en lugn hemmakväll! =) Samma sak för mig. Är helt slut efter gårdagen, haha. Kram

Anonym sa...

det låter mysigt med tjejaftonen, jag ser fram emot "vår". jag hoppas du får sova gott inatt så du vaknar piggare imorgon; för söndagar är mys! puss

Nilla nill@hotmail.se sa...

P2: Ja det var välbehövligt! Och mer hade jag inte orkat med :-S Förstår att du är slut, hoppas allt gick bra? =) KRAM!
Vargen: Tjejkväll är ju det bästa som finns, och snart är det dags igen ja! =) Jag längtar! PUSS