torsdag 15 januari 2009

Day Off

Idag har jag varit ledig och verkligen tagit tillvara på varenda liten minut. Jag har varit på en härlig shoppingrunda med Anna, varit barnvakt åt min lilla fantastiska prins, hunnit dricka kaffe med ett helt gäng vänner och dessutom fick vi en mysig playdate och middag med Sabina och hennes fina dotter. Timmarna har verkligen rusat iväg samtidigt som dagen har känts väldigt lång. Lediga dagar får hemskt gärna kännas långa. Dessutom försvinner vartenda bekymmer i hela världen när man får ha en liten bebis i sina armar!






6 kommentarer:

Anonym sa...

åh, tack för den fina eftermiddagen! puss

Anonym sa...

Himla mysig dag=) TACK för allt!!! Barnpassning, presenter & fika.. Du är ju bara för gooo!!!

KRAM å PUSS

Matilda sa...

Å vad mysigt allt såg ut. =)
Kan int säga vad det var, men det verkade bara så härligt. Gött va?

Anonym sa...

jag e inte troende men Halleluja för lediga dagar,de får väldigt gärna vara långa ja ;) undrar vad för skoj du hittade under shoppingen?? ;)

Anonym sa...

Tack bästaste vännen min för en helt underbar dag igår!!! Puss o kaka på dig...

Nilla nill@hotmail.se sa...

Vargen: Åh tack själv fina du för en toppenkväll! =)
A: Nej det är jag som ska tacka! Vilken dröm det var att bara få mysa med min lilla plutt! KRAM!
Tilda: Du har helt rätt, himla mysigt var det! Ja jätte gött ;-)
Jessi: Ja det får de verkligen vara! Hur långa som helst ;-) Det blev mest kläder t barnen på shoppingrundan, hihi.
A: Tack själv sötis! Mera mera mera sånt! PUSS