söndag 18 januari 2009

Redan Söndag Igen?


Trots den förlamande tröttheten igår kunde jag ändå inte somna förrän inpå småtimmarna. Det där hjärtat dunkade värre än någonsin och följde inte alls sin rytm. Otroligt frustrerande att få en sån kväll nu igen när jag trodde att det började bli bra. Jag har inte alls haft mycket bekymmer sen jag slutade med medicinen. Förhoppningsvis var det ett tillfälligt bakslag.

Idag har jag nästan varit mer hängig än igår. Ingen feber, inget halsont och ingen snuva. Mest bara en sjukdomskänsla i kroppen, yrsel och så den där tröttheten. Den här söndagen har därför varit lugnare än på länge och jag har inte gjort mycket alls. Visserligen var det nog välbehövligt, men det känns ändå lite surt att hela helgen har gått utan att vi har hunnit göra något kul. Nåväl, det lär vi ju ta igen nästa helg som är fullkomligt fullspäckad med kalas och fester. Förhoppningsvis hinner jag pigga på mig tills dess.

Ha en skön söndag folks!

Inga kommentarer: