fredag 23 januari 2009

Tacos & Marängtårta


Min stora kille har verkligen haft en fantastisk födelsedag! Han har varit så otroligt lycklig över sina fina presenter, hans egenvalda tacomiddag, marängtårtan (som Sandra bakat) och alla som har ringt och grattat honom. Lycka är verkligen att se det där stora leendet på hans läppar.

Vi har faktiskt varit rätt så bortskämda jag och killarna den här veckan. Två kvällar på raken har vi haft mysigt middagssällskap. Igår var Anna och baby Oliver här och idag kom Sandra, Filippa och Liam och åt hos oss. De har trotsat vår lilla bacillhärd och vågat sig hit ändå - till vår stora glädje. Men nu är killarna faktiskt på bättringsvägen. Lillebror har ingen feber längre och A har varit på dagis idag. Själv har jag jobbat hela dagen trots att jag fortfarande är rätt så hängig, men jag hade tänkt att jag skulle skrämma bort den där förkylningen med lite alkohol på lördag kväll. Imorgon vankas det nämligen både barnkalas och vuxenkalas (tjejfest närmare bestämt). Bäst att man kryper i säng tidigt ikväll så kroppen klarar morgondagens påfrestningar!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för en helt underbar kväll gumman! Hoppas att du skrämmer bort den där bacillen imorgon nu!

Massa kram på dig /Sandra

Nilla nill@hotmail.se sa...

Sandra: Åååh tack själv! Världens lyckligaste 6-åring här hemma och världens lyckligaste mamma som fick både bebismys och marängtårta! Kan det bli bättre? ;-)
Ses imorgon! PUSS

Anonym sa...

åå, vad härligt! jag hoppas verkligen att A hade den mest underbara födelsedag någonsin. and i'll see u tomorrow (today) baby!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Vargen: Ja vilken födelsedag han fick! Så himla lycklig =)
Tack för igår! Sicket party det blev ;-)