fredag 30 januari 2009

Karantän


Ok, nu är det slut på fantasin. Jag kan inte komma på några fler aktiviteter till de små, så nu får det bli tv:n en stund. Min förhoppning är att de ska fastna där ett litet tag så att jag hinner duscha. Just nu känner jag mig måttligt fräsch, torka snor, spyor och få hostningar rakt i ansiktet gör att hela jag känner mig som en bacillhärd. Yeak.

Om jag lyckas piggna till lite efter duschen hade jag faktiskt tänkt ge mig ut på stan ett tag i eftermiddag. Efter att ha suttit i karantän med killarna i två dagar känner jag att jag bara måste få komma ut en stund. Och vad kan vara bättre än lite shopping? Känner jag mig inte friskare efter det så finns det nog inget som kan pigga upp mig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

åh, så tungt lass att dra, jag hoppas verkligen ni blir krya snart! men du, vilka härliga bilder på lillhjärtat och hans kärlek. =) sköt om er, puss!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Vargen: Ja men bläää vad jobbigt det är när det aldrig ger sig. Men men, förr eller senare blir vi väl friska ;-)
Ja men visst är de underbara de där två! De har något speciellt =) PUSS

Anonym sa...

åh, jag vill också shoppa! hehe, det kom jag på nu, men ta hand om dina fina nu, pusselipuss.

Nilla nill@hotmail.se sa...

Vargen: Hihi, yes shopping we love! Nästa gång kan vi väl ta en tur ihop? =) Kramiz