måndag 26 januari 2009

Boomerang-förkylning


J hann vara feberfri i fyra dagar men efter en halv dag på dagis ringde fröknarna, febern är tillbaka. Det var bara att packa ihop på jobbet och gå och hämta knattarna. Undrar vad det här är för en boomerang-förkylning? Långdragna sjukdomar gillar vi inte. Imorgon får i alla fall N vara hemma med grabbarna, jag har inte tid.

Själv har jag drömt vidriga mardrömmar hela natten och vaknat ungefär en gång i timmen. Argast var jag vid fyrasnåret då brevbäraren fullkomligt forcerade brevinkastet när han skulle slänga in morgontidningen. Funderar faktiskt på att sluta prenumerera på tidningen, känner mig något less på att vakna med hjärtat i halsgropen vid halvfem varje morgon. Brevbärar-asshole.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag & Oliver tycker att du kan vara hemma så vi kan mysa med er=)

PUSS

Nilla nill@hotmail.se sa...

A: Ja du det hade varit himla mysigt! Torsdag i alla fall =) PUSS

Anonym sa...

jag som inte sover på nätterna kan komma å skrämma brevbäraren så han får smaka på sin egen medicin. by the way, jag blev sjuk jag med.

Nilla nill@hotmail.se sa...

Vargen: Ja tack, haha, skulle va himla skönt att se brevbärarens min! Obetalbart helt enkelt.
Du också? Det är ju helt galet vilka dunder bacillusker! Varenda kotte blir ju sjuk... =(